![]() |
![]() |
|
|
|
![]() |
zamówienie na: |
Realizację usługi szkoleniowej z podziałem na 3 części: Część Nr 1 - szkolenie o nazwie "Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi oraz blach spoinami czołowymi metodą MAG". Część Nr 2 - szkolenie o nazwie "Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi oraz blach spoinami czołowymi metodą TIG". Część Nr 3 - szkolenie o nazwie "Ślusarz - spawacz". |
zamawiający: | Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy |
tryb zamówienia: | Na podstawie Art. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. |
nr sprawy: | PUP-CP-2410-2/IP/2016 |
wartość: | poniżej 209.000 euro |
termin składania ofert: | 22 marca 2016 08:30 |
wynik postępowania: | Rozstrzygnięte |
![](admin/szablony/img/poziom_02.gif)
SIWZ - spawanie z podziałem na 3 części. (5619kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
Zał. Nr 1a - Opis przedmiotu zamówienia - część 1 - spawanie MAG (68kB)
![word](img/ikony/word.png)
Zał. Nr 1b - Opis przedmiotu zamówienia - część 2 - spawanie TIG (67kB)
![word](img/ikony/word.png)
Zał. Nr 1c - Opis przedmiotu zamówienia - część 3 - ślusarz - spawacz (69kB)
![word](img/ikony/word.png)
Zał. Nr 2a - Oferta szkoleniowa - część 1 zamówienia (80kB)
![word](img/ikony/word.png)
Zał. Nr 2b - Oferta szkoleniowa - część 2 zamówienia (79kB)
![word](img/ikony/word.png)
Zał. Nr 2c - Oferta szkoleniowa - część 3 zamówienia (80kB)
![word](img/ikony/word.png)
Zał. Nr 3 - Oświadczenie o spełnianiu warunków (38kB)
![word](img/ikony/word.png)
Zał. Nr 4 - Oświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych (39kB)
![word](img/ikony/word.png)
Zał. Nr 5a - Wykaz wykonanych usług - część 1 zamówienia (42kB)
![word](img/ikony/word.png)
Zał. Nr 5b - Wykaz wykonanych usług - część 2 zamówienia (42kB)
![word](img/ikony/word.png)
Zał. Nr 5c - Wykaz wykonanych usług - część 3 zamówienia (42kB)
![word](img/ikony/word.png)
Zał. Nr 6a - Wykaz narzędzi wyposażenia - część 1 zamówienia (77kB)
![word](img/ikony/word.png)
Zał. Nr 6b - Wykaz narzędzi wyposażenia - część 2 zamówienia (77kB)
![word](img/ikony/word.png)
Zał. Nr 6c - Wykaz narzędzi wyposażenia - część 3 zamówienia (77kB)
![word](img/ikony/word.png)
Zał. Nr 7 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (36kB)
![word](img/ikony/word.png)
Zał. Nr 8 - Oświadczenie - grupa kapitałowa (35kB)
![word](img/ikony/word.png)
Zał. Nr 9a - Umowa w sprawie zamówienia publicznego - część 1 zamówienia (141kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
Zał. Nr 9b - Umowa w sprawie zamówienia publicznego - część 2 zamówienia (141kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
Zał. Nr 9c - Umowa w sprawie zamówienia publicznego - część 3 zamówienia (139kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
Załączniki do umów.
Zał. Nr 1 do umów - Wzór zaświadczenia 2016 (71kB)
![word](img/ikony/word.png)
Zał. Nr 2 do umów - Suplement z egz. zewn. 2016 (97kB)
![word](img/ikony/word.png)
Zał. Nr 3 do umów - Szczegółowy harmonogram 2016 (53kB)
![word](img/ikony/word.png)
Zał. Nr 4 do umów - Wzory ologowania 2016 (1429kB)
![word](img/ikony/word.png)
Zał. Nr 5 do umów - Lista obecności 2016 (107kB)
![word](img/ikony/word.png)
Zał. Nr 6 do umów - Oświadczenie e-ZLA 2016 (34kB)
![word](img/ikony/word.png)
Zał. Nr 7 do umów - Ankieta 2016 (165kB)
![word](img/ikony/word.png)
Zał. Nr 8 do umów - Sprawozdanie z zakończenia szkolenia 2016 (69kB)
![word](img/ikony/word.png)
________________________________________________________________
Informacja o dokonaniu zmiany w treści załącznika nr 2c do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. (325kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
________________________________________________________________
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty. (3592kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
________________________________________________________________
Informacja o udzieleniu zamówienia (413kB)
![pdf](img/ikony/pdf.png)
metryczka
Opublikował: Wojciech Osiński (14 marca 2016, 14:45:13)
Ostatnia zmiana: Wojciech Osiński (12 kwietnia 2016, 12:44:03)
Zmieniono: Dodano informację o udzieleniu zamówienia
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1001