zamówienie na:

Realizację usługi szkoleniowej z podziałem na 3 części: Część Nr 1 - szkolenie o nazwie "Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi oraz blach spoinami czołowymi metodą MAG". Część Nr 2 - szkolenie o nazwie "Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi oraz blach spoinami czołowymi metodą TIG". Część Nr 3 - szkolenie o nazwie "Ślusarz - spawacz".

zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
tryb zamówienia: Na podstawie Art. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
nr sprawy: PUP-CP-2410-2/IP/2016
wartość: poniżej 209.000 euro
termin składania ofert: 22 marca 2016  08:30
wynik postępowania: Rozstrzygnięte 




SIWZ - spawanie z podziałem na 3 części. (5619kB) pdf

Zał. Nr 1a - Opis przedmiotu zamówienia - część 1 - spawanie MAG (68kB) word
Zał. Nr 1b - Opis przedmiotu zamówienia - część 2 - spawanie TIG (67kB) word
Zał. Nr 1c - Opis przedmiotu zamówienia - część 3 - ślusarz - spawacz (69kB) word
Zał. Nr 2a - Oferta szkoleniowa - część 1 zamówienia (80kB) word
Zał. Nr 2b - Oferta szkoleniowa - część 2 zamówienia (79kB) word
Zał. Nr 2c - Oferta szkoleniowa - część 3 zamówienia (80kB) word
Zał. Nr 3 - Oświadczenie o spełnianiu warunków (38kB) word
Zał. Nr 4 - Oświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych (39kB) word
Zał. Nr 5a - Wykaz wykonanych usług - część 1 zamówienia (42kB) word
Zał. Nr 5b - Wykaz wykonanych usług - część 2 zamówienia (42kB) word
Zał. Nr 5c - Wykaz wykonanych usług - część 3 zamówienia (42kB) word
Zał. Nr 6a - Wykaz narzędzi wyposażenia - część 1 zamówienia (77kB) word
Zał. Nr 6b - Wykaz narzędzi wyposażenia - część 2 zamówienia (77kB) word
Zał. Nr 6c - Wykaz narzędzi wyposażenia - część 3 zamówienia (77kB) word
Zał. Nr 7 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (36kB) word
Zał. Nr 8 - Oświadczenie - grupa kapitałowa (35kB) word
Zał. Nr 9a - Umowa w sprawie zamówienia publicznego - część 1 zamówienia (141kB) pdf
Zał. Nr 9b - Umowa w sprawie zamówienia publicznego - część 2 zamówienia (141kB) pdf
Zał. Nr 9c - Umowa w sprawie zamówienia publicznego - część 3 zamówienia (139kB) pdf

Załączniki do umów.
Zał. Nr 1 do umów - Wzór zaświadczenia 2016 (71kB) word
Zał. Nr 2 do umów - Suplement z egz. zewn. 2016 (97kB) word
Zał. Nr 3 do umów - Szczegółowy harmonogram 2016 (53kB) word
Zał. Nr 4 do umów - Wzory ologowania 2016 (1429kB) word
Zał. Nr 5 do umów - Lista obecności 2016 (107kB) word
Zał. Nr 6 do umów - Oświadczenie e-ZLA 2016 (34kB) word
Zał. Nr 7 do umów - Ankieta 2016 (165kB) word
Zał. Nr 8 do umów - Sprawozdanie z zakończenia szkolenia 2016 (69kB) word
________________________________________________________________
Informacja o dokonaniu zmiany w treści załącznika nr 2c do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. (325kB) pdf
________________________________________________________________

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty. (3592kB) pdf
________________________________________________________________

Informacja o udzieleniu zamówienia (413kB) pdf

metryczka


Opublikował: Wojciech Osiński (14 marca 2016, 14:45:13)

Ostatnia zmiana: Wojciech Osiński (12 kwietnia 2016, 12:44:03)
Zmieniono: Dodano informację o udzieleniu zamówienia

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 797