Referat Zarządzania Dokumentacją
Do podstawowego zakresu zadań Referatu Zarządzania Dokumentacją należy w szczególności: 1) prowadzenie składnicy akt osób bezrobotnych, poszukujących pracy i innych osób
zarejestrowanych w PUP,
2) archiwizowanie akt osób bezrobotnych i innych osób zarejestrowanych w PUP, 3) prowadzenie Archiwum Zakładowego zgodnie z przepisami ustawy o narodowym zasobie
archiwalnym i archiwach oraz aktach wykonawczych do ww. ustawy,
4) doradzanie i nadzorowanie prawidłowego tworzenia teczek spraw na przedpolu
archiwalnym, zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną i Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt,
5) tworzenie i aktualizowanie pomocy ewidencyjno-archiwalnych, 6) udostępnianie i wypożyczanie na wniosek instytucji publicznych (np.: Policji, Prokuratury
itp.) oraz pracowników PUP, dokumentacji będącej na stanie referatu Zarządzania
Dokumentacją,
7) sporządzanie i wystawianie na podstawie posiadanej dokumentacji, zaświadczeń o okresie
zarejestrowania i kwotach pobranych zasiłków/stypendiów, z urzędu i na wniosek instytucji
publicznych (np.: ZUS, KRUS itp.) oraz zainteresowanych osób fizycznych,
8) udostępnianie na wniosek osób fizycznych i instytucji publicznych, kserokopii
dokumentów, np.: świadectw pracy, świadectw szkolnych, dyplomów itp., znajdujących się
w posiadanej dokumentacji,
9) na podstawie Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt, dokonywanie selekcji dokumentacji
przeznaczonej do brakowania oraz sporządzanie i przekazywanie spisu brakowanej
dokumentacji do Archiwum Państwowego w Bydgoszczy,
10) przekazywanie dokumentacji do fizycznego zniszczenia przez podmiot zewnętrzny
i sporządzanie protokołu zniszczenia ww. dokumentacji,
11) dokonywanie selekcji dokumentacji do ekspertyzy archiwalnej, sporządzanie
i przekazywanie spisu dokumentacji do Archiwum Państwowego w Bydgoszczy,
12) konsultowanie wszelkich zmian i modyfikacji w normatywach kancelaryjno-archiwalnych
obowiązujących w PUP w Bydgoszczy.
metryczka
Wytworzył: Jarosław Góźdź (21 grudnia 2011)
Opublikował: Piotr Trzaskalski (21 grudnia 2011, 11:04:41)
Ostatnia zmiana: Wojciech Osiński (9 maja 2019, 13:23:14)
Zmieniono: Zmiana zakresu kompetencji
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 3240