Dział Organizacyjno-Administracyjny
Do podstawowego zakresu zadań Działu Organizacyjno – Administracyjnego należy
w szczególności:
1) opracowywanie projektów regulaminów i innych aktów wewnętrznych dotyczących
organizacji pracy PUP oraz projektów zmian tych aktów;
2) zapewnienie prawidłowego funkcjonowania systemu obiegu dokumentów i informacji
w PUP, prowadzenie rejestru zarządzeń Dyrektora;
3) obsługa narad i spotkań organizowanych przez Dyrektora;4) obsługa kancelaryjna PUP;
5) gromadzenie i przechowywanie korespondencji Dyrektora;
6) planowanie i realizacja kontroli wewnętrznej;
7) rozpatrywanie oraz analiza skarg i wniosków;
8) prowadzenie spraw osobowych pracowników PUP, w tym związanych z zatrudnianiem,
przeszeregowaniem i awansowaniem pracowników;
9) kontrola dyscypliny pracy;10) prowadzenie spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji pracowników;
11) organizowanie praktyk zawodowych uczniów i studentów;
12) udzielanie odpowiedzi na wnioski o udostępnienie informacji publicznej;
13) opracowywanie obowiązującej sprawozdawczości statystycznej oraz analiz i informacji
w zakresie spraw pracowniczych;
14) gospodarowanie zakładowym funduszem świadczeń socjalnych;15) prowadzenie rejestru zakupionych składników majątkowych, środków trwałych, wartości
niematerialnych oraz pozostałych składników majątku niestanowiących środków trwałych
w rozumieniu ustawy o rachunkowości;
16) zakup środków techniczno - biurowych niezbędnych do funkcjonowania PUP;17) ochrona obiektu oraz utrzymanie czystości pomieszczeń i terenu PUP;
18) prowadzenie inwestycji i remontów oraz przeglądów eksploatacyjnych w zarządzanych
budynkach;
19) gospodarowanie lokalami urzędu, środkami transportu oraz innymi składnikami majątku,
małą poligrafią i środkami łączności;
20) obsługa administracyjna Powiatowej Rady Rynku Pracy;21) nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem i wykorzystaniem sprzętu informatycznego;
22) nadzór nad rozwojem i eksploatacją systemu informatycznego oraz legalnością
oprogramowania informatycznego;
23) administrowanie siecią komputerową i bazą danych PUP oraz stronami internetowymi PUP
oraz wykonywanie innych czynności z zakresu informatyki niezbędnych dla prawidłowego
funkcjonowania PUP;
24) przekazywanie do Referatu Zarządzania Dokumentacją dokumentów związanych
z funkcjonowaniem Działu, podlegających archiwizacji.
Do podstawowego zakresu zadań samodzielnego stanowiska ds. zamówień publicznych i obsługi prawnej należy w szczególności:
1) opracowywanie planów zamówień publicznych, w oparciu o plany złożone przez
zamawiające komórki organizacyjne;
2) współuczestniczenie w komisyjnym kwalifikowaniu składanych do Działu
Organizacyjno-Administracyjnego zamówień podlegających ustawie Prawo zamówień
publicznych;
3) ustalanie trybów i sporządzanie wniosków o rozpoczęcie procedury zamówienia
publicznego;
4) opracowywanie przy współudziale merytorycznych komórek organizacyjnych Specyfikacji
Istotnych Warunków Zamówień, zapytań ofertowych;
5) prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w tym postępowań
o wartości szacunkowej poniżej 30.000 EUR;
6) sporządzanie dokumentacji z rozstrzyganych postępowań o udzielenie zamówień
publicznych;
7) prowadzenie rejestru zamówień publicznych oraz sporządzanie sprawozdań;8) przygotowywanie informacji o zmianach przepisów prawa dotyczących rynku pracy;
9) udział w opracowywaniu procedur i instrukcji oraz weryfikacja prawna stosowanych w PUP
druków, formularzy,
10) przekazywanie do Referatu Zarządzania Dokumentacją dokumentów związanych
z funkcjonowaniem komórki, podlegających archiwizacji.
metryczka
Wytworzył: Ryszard Maciejewski (17 lutego 2004)
Opublikował: Piotr Trzaskalski (15 grudnia 2010, 13:22:45)
Ostatnia zmiana: Wojciech Osiński (9 maja 2019, 13:38:31)
Zmieniono: Zmiana zakresu kompetencji
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 3641