Strona główna > Przetargi > Unieważnione > 2011 |
|
|
zamówienie na: |
NA REALIZACJĘ USŁUGI ORGANIZACJI I PRZEPROWADZENIA DWUSEMESTRALNYCH PODYPLOMOWYCH STUDIÓW DLA DORADCÓW ZAWODOWYCH I POŚREDNIKÓW PRACY POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W BYDGOSZCZY (23 PRACOWNIKÓW) |
zamawiający: | Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy |
tryb zamówienia: | przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | PUP-OA-2510-04/JA/11 |
wartość: | poniżej 193 000 euro |
termin składania ofert: | 12 sierpnia 2011 08:30 |
przyczyna unieważnienia: | kwota jednej złożonej oferty przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizacje zamówienia |
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
NA REALIZACJĘ
USŁUGI ORGANIZACJI I PRZEPROWADZENIA DWUSEMESTRALNYCH
PODYPLOMOWYCH STUDIÓW DLA DORADCÓW ZAWODOWYCH
I POŚREDNIKÓW PRACY POWIATOWEGO URZĘDU PRACY
W BYDGOSZCZY (23 PRACOWNIKÓW)
ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Poddziałanie 6.1.2
Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
OGŁOSZENIE O ZAMÓWENIU ZAMIESZCZONE NA STRONIE URZĘDU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (85kB)
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (155kB)
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (106kB)
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (290kB)
Oświadczenie o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym do realizacji zamówienia (294kB)
Wykaz kadry dydaktycznej (307kB)
Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia (294kB)
Harmonogram sesji zjazdowych (287kB)
Szczegółowa kalkulacja kosztów studiów podyplomowych (329kB)
Program studiów podyplomowych (367kB)
Umowa o świadczenie usług w organizacji i przeprowadzeniu studiów podyplomowych (180kB)
Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach programu operacyjnego kapitał ludzki (1105kB)
________________________________________________________________________
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA (711kB)
metryczka
Opublikował: Grzegorz Sarbiewski (2 sierpnia 2011, 14:14:39)
Ostatnia zmiana: Grzegorz Sarbiewski (19 sierpnia 2011, 09:33:57)
Zmieniono: informacja o unieważnieniu postępowania
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 2493